kerst2024-ticketservice

zolang heb je nog om loten te kopen

dagen

Bestel hier jouw e-tickets

Ook loten voor onze loterij zijn hier te koop

onze eerstvolgende voorstelling begint over

dagen
uren
minuten
seconden
 

Waar gaat het stuk over?

TAXI TAXI! is de succesvolle topkomedie van auteur Ray Cooney. Zo speelde deze klucht jarenlang onafgebroken in het Londense West End.

Taxichauffeur Leo de Wit heeft het zwaar: een vrouw in Schagen, nog een in Den Helder en bijkomend een héél strak uurrooster! Dat komt ervan als je al enkele maanden een succesvol, maar vermoeiend dubbelleven leidt. Dat lukt hem tot hij op een dag in het ziekenhuis beland met een hersenschudding en beide dames hem bij de politie opgeven als vermist.

Leo komt in een wespennest terecht en probeert zich te redden uit de nieuwsgierigheid van twee wijkagenten én een rechercheur, twee steeds meer geërgerde vrouwen, de pers en de flamboyante buurvrouw Hendrika die om de haverklap binnenvalt. Dit alles tot ongenoegen van zijn bovenbuurman Koos van Geit, die plots van werkloze softie gebombardeerd word tot o.a. boer, homo en Leo nummer 2.

Je volgt het niet meer? Dat is dan ook de bedoeling want Leo en zijn kompanen raken verstrikt in een web van leugens en hilarische misverstanden.

Faq

veelgestelde vragen

Faq ticketservice

Ik heb e-tickets besteld en betaald maar heb ze nog niet ontvangen

Dat is vervelend en lossen wij graag voor je op.

Kijk eerst even in jouw ongewenste emailmap (spam). Staat de e-mail met e-ticket(s) daar ook niet tussen?

Mail ons dan op ticketservice@theatergroeprenaissance.nl dan zorgen wij dat jouw e-ticket(s) alsnog bij jou terecht komen.

Ik heb e-tickets besteld maar ben de email met tickets kwijt

Gelukkig hebben wij daar een oplossing voor.

Mail ons op ticketservice@theatergroeprenaissance.nl dan zorgen wij dat jouw e-ticket(s) opnieuw naar jou worden verzonden.

Ik wil e-tickets bestellen maar wil ze later betalen

Heel begrijpelijk, maar dat is helaas niet mogelijk. E-tickets dienen gelijk voldaan te worden en kunnen helaas niet gereserveerd worden.

Ik wil e-tickets bestellen maar ik kan maar een beperkt aantal invullen

Dat kan kloppen. Helaas voor jou zijn de tickets voor de desbetreffende voorstelling dan bijna uitverkocht en is dat het aantal tickets dat nog beschikbaar is.

Ik heb e-tickets besteld maar krijg nu 1 of andere e-mail van Eventix

Dat klopt. En de medewerkers van Eventix zijn erg aardig 🙂

Wij gebruiken namelijk de service van Eventix om de e-tickets te voorzien van een QR-code die wij met hun software ook kunnen scannen bij de voorstelling.

Ik heb e-tickets besteld, betaald en ontvangen maar helaas ben ik verhinderd. Kan ik de e-tickets retourneren?

We vinden het heel erg jamnmer dat je niet bij de voorstelling kan zijn. We hopen dat je er de volgende keer wel bij bent.

Helaas kunnen wij reeds gekochte e-tickets niet terugnemen. Maar wie weet is er iemand in jouw omgeving die heel graag een kaartje had willen hebben, maar niet heeft kunnen kopen.

Wij denken dat jij dan degene bent die die persoon heel blij kan maken.

Ik zou heel graag naar de voorstelling willen komen maar ik ben erg slecht ter been en ben afhankelijk van een rolstoel. Ben ik dan alsnog welkom?

Ja natuurlijk ben je welkom!!! Iedereen is welkom bij Theatergroep Renaissance.

Koop gerust jouw e-ticket en stuur ons daarna even een e-mail met de volgende punten:
  • ordernummer
  • naam
  • datum voorstelling
  • aangeven dat je met een rolstoel komt.

Ons team zorgt er dan voor dat er ruimte gemaakt word zodat je mooi uitzicht hebt op het toneel.

Wanneer komt er een kortingsactie op e-tickets

Wij maken vrijwel geen gebruik van kortingsacties en áls dit gebeurt dan kunnen wij dit van tevoren helaas niet melden.

Zelfs de medewerkers van onze theatergroep weten het pas op het laatste moment. Houdt daarom altijd onze socials in de gaten.

De datum van de voorstelling wordt verplaatst. En nu?

Door omstandigheden kan het zijn dat 1 of meerdere voorstellingen moeten worden verplaatst. Dat is ten eerste heel vervelend, ten tweede heb jij wel betaald voor een e-ticket.

Er zijn 3 mogelijkheden:
  1. Je mag jouw bestelling kosteloos annuleren. Het reeds betaalde bedrag krijg je teruggestort op het, bij ons bekende, IBAN-nummer.
  2. Je wacht even af wat de nieuwe datum van de voorstelling gaat worden en boekt jouw e-ticket kosteloos om.
  3. Als de nieuwe datum je niet schikt, mag je jouw bestelling alsnog kosteloos annuleren en krijg je het reeds betaalde bedrag teruggestort op het, bij ons bekende, IBAN-nummer.

Mijn vraag staat er niet bij

Hebben we toch nog een antwoord over het hoofd gezien? Excuses hiervoor.

Stuur jouw bericht dan via ons contactpagina. Wij zullen, indien nodig, dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Faq loterij

Ik heb loten voor de loterij besteld en betaald maar heb ze nog niet ontvangen

Dat is vervelend en lossen wij graag voor je op.

Loten voor onze loterij zijn, direct na het afrekenen, zichtbaar in je scherm. Deze kun je dan, als pdf, opslaan op jouw pc/telefoon.

Heb je dit niet gedaan? Dan kun je inloggen in jouw account. Hier zijn jouw loten te zien en te downloaden. Deze staan bij jouw “bestellingen”.

Ik heb loten besteld maar ben de email met loten kwijt

Gelukkig hebben wij daar een oplossing voor.

Je kunt inloggen in jouw account. Hier zijn jouw loten te zien en te downloaden. Deze staan bij jouw “bestellingen”.

Ik wil loten bestellen maar wil het later betalen.

Heel begrijpelijk, maar dat is helaas niet mogelijk. Loten dienen gelijk voldaan te worden en kunnen helaas niet gereserveerd worden.

Ik heb loten besteld, betaald en ontvangen maar helaas ben ik verhinderd. Ik ik de loten retourneren?

We vinden het heel erg jamnmer dat je niet bij de voorstelling en loterij kan zijn. We hopen dat je er de volgende keer wel bij bent.

Helaas kunnen wij reeds gekochte loten niet terugnemen. Maar wie weet is er iemand in jouw omgeving die wel naar onze voorstellingen gaat en heel graag extra kans wilt maken op één van de mooie prijzen.

Wij denken dat jij dan degene bent die die persoon heel blij kan maken.

Wanneer komt er een kortingsactie op loten?

Wij hebben een standaard actie bij de verkoop van loten voor onze loterij.

Als je 5 loten (of een veelvoud daarvan) besteld, ontvang je van ons een extra lot.

Mijn vraag staat er niet bij

Hebben we toch nog een antwoord over het hoofd gezien? Excuses hiervoor.

Stuur jouw bericht dan via ons contactpagina. Wij zullen, indien nodig, dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

“Wat de avond ons brengt
is nog onzeker”

– Livius –

Ek-poule

voorspel de uitslag(en) en maak kans op gratis e-tickets

Wil jij twee e-tickets winnen voor één van onze volgende voorstellingen? Doe dan mee met onze EK-poule.

Voorspel de eindstand van 1 of meer wedstrijden van het Nederlands Elftal in de groepsfase van het EK voetbal. Vul je meer wedstrijden in dan maak je dus meer kans.

Per eindstand maak je namelijk kans op 2 e-tickets.

Spelregels:

  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
  • Deelname mag slechts 1x per wedstrijd.
  • Gegevens worden digitaal opgeslagen totdat de EK-poule stopt.
  • Bij  meerdere dezelfde ingezonden eindstanden word er 1 winnaar geloot.