Bestel hier jouw e-tickets
Ook loten voor onze loterij zijn hier te koop
onze eerstvolgende voorstelling begint over
Waar gaat het stuk over?
TAXI TAXI! is de succesvolle topkomedie van auteur Ray Cooney. Zo speelde deze klucht jarenlang onafgebroken in het Londense West End.
Taxichauffeur Leo de Wit heeft het zwaar: een vrouw in Schagen, nog een in Den Helder en bijkomend een héél strak uurrooster! Dat komt ervan als je al enkele maanden een succesvol, maar vermoeiend dubbelleven leidt. Dat lukt hem tot hij op een dag in het ziekenhuis beland met een hersenschudding en beide dames hem bij de politie opgeven als vermist.
Leo komt in een wespennest terecht en probeert zich te redden uit de nieuwsgierigheid van twee wijkagenten én een rechercheur, twee steeds meer geërgerde vrouwen, de pers en de flamboyante buurvrouw Hendrika die om de haverklap binnenvalt. Dit alles tot ongenoegen van zijn bovenbuurman Koos van Geit, die plots van werkloze softie gebombardeerd word tot o.a. boer, homo en Leo nummer 2.
Je volgt het niet meer? Dat is dan ook de bedoeling want Leo en zijn kompanen raken verstrikt in een web van leugens en hilarische misverstanden.
Faq
veelgestelde vragen
Ik heb e-tickets besteld en betaald maar heb ze nog niet ontvangen
Kijk eerst even in jouw ongewenste emailmap (spam). Staat de e-mail met e-ticket(s) daar ook niet tussen?
Mail ons dan op ticketservice@theatergroeprenaissance.nl dan zorgen wij dat jouw e-ticket(s) alsnog bij jou terecht komen.
Ik heb e-tickets besteld maar ben de email met tickets kwijt
Mail ons op ticketservice@theatergroeprenaissance.nl dan zorgen wij dat jouw e-ticket(s) opnieuw naar jou worden verzonden.
Ik wil e-tickets bestellen maar wil ze later betalen
Ik wil e-tickets bestellen maar ik kan maar een beperkt aantal invullen
Ik heb e-tickets besteld maar krijg nu 1 of andere e-mail van Eventix
Wij gebruiken namelijk de service van Eventix om de e-tickets te voorzien van een QR-code die wij met hun software ook kunnen scannen bij de voorstelling.
Ik heb e-tickets besteld, betaald en ontvangen maar helaas ben ik verhinderd. Kan ik de e-tickets retourneren?
Helaas kunnen wij reeds gekochte e-tickets niet terugnemen. Maar wie weet is er iemand in jouw omgeving die heel graag een kaartje had willen hebben, maar niet heeft kunnen kopen.
Wij denken dat jij dan degene bent die die persoon heel blij kan maken.
Ik zou heel graag naar de voorstelling willen komen maar ik ben erg slecht ter been en ben afhankelijk van een rolstoel. Ben ik dan alsnog welkom?
Koop gerust jouw e-ticket en stuur ons daarna even een e-mail met de volgende punten:
- ordernummer
- naam
- datum voorstelling
- aangeven dat je met een rolstoel komt.
Ons team zorgt er dan voor dat er ruimte gemaakt word zodat je mooi uitzicht hebt op het toneel.
Wanneer komt er een kortingsactie op e-tickets
Zelfs de medewerkers van onze theatergroep weten het pas op het laatste moment. Houdt daarom altijd onze socials in de gaten.
De datum van de voorstelling wordt verplaatst. En nu?
Er zijn 3 mogelijkheden:
- Je mag jouw bestelling kosteloos annuleren. Het reeds betaalde bedrag krijg je teruggestort op het, bij ons bekende, IBAN-nummer.
- Je wacht even af wat de nieuwe datum van de voorstelling gaat worden en boekt jouw e-ticket kosteloos om.
- Als de nieuwe datum je niet schikt, mag je jouw bestelling alsnog kosteloos annuleren en krijg je het reeds betaalde bedrag teruggestort op het, bij ons bekende, IBAN-nummer.
Mijn vraag staat er niet bij
Stuur jouw bericht dan via ons contactpagina. Wij zullen, indien nodig, dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Ik heb loten voor de loterij besteld en betaald maar heb ze nog niet ontvangen
Loten voor onze loterij zijn, direct na het afrekenen, zichtbaar in je scherm. Deze kun je dan, als pdf, opslaan op jouw pc/telefoon.
Heb je dit niet gedaan? Dan kun je inloggen in jouw account. Hier zijn jouw loten te zien en te downloaden. Deze staan bij jouw “bestellingen”.
Ik heb loten besteld maar ben de email met loten kwijt
Je kunt inloggen in jouw account. Hier zijn jouw loten te zien en te downloaden. Deze staan bij jouw “bestellingen”.
Ik wil loten bestellen maar wil het later betalen.
Ik heb loten besteld, betaald en ontvangen maar helaas ben ik verhinderd. Ik ik de loten retourneren?
Helaas kunnen wij reeds gekochte loten niet terugnemen. Maar wie weet is er iemand in jouw omgeving die wel naar onze voorstellingen gaat en heel graag extra kans wilt maken op één van de mooie prijzen.
Wij denken dat jij dan degene bent die die persoon heel blij kan maken.
Wanneer komt er een kortingsactie op loten?
Als je 5 loten (of een veelvoud daarvan) besteld, ontvang je van ons een extra lot.
Mijn vraag staat er niet bij
Stuur jouw bericht dan via ons contactpagina. Wij zullen, indien nodig, dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
“Wat de avond ons brengt
is nog onzeker”
– Livius –
Ek-poule
voorspel de uitslag(en) en maak kans op gratis e-tickets
Wil jij twee e-tickets winnen voor één van onze volgende voorstellingen? Doe dan mee met onze EK-poule.
Voorspel de eindstand van 1 of meer wedstrijden van het Nederlands Elftal in de groepsfase van het EK voetbal. Vul je meer wedstrijden in dan maak je dus meer kans.
Per eindstand maak je namelijk kans op 2 e-tickets.
Spelregels:
- Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
- Deelname mag slechts 1x per wedstrijd.
- Gegevens worden digitaal opgeslagen totdat de EK-poule stopt.
- Bij meerdere dezelfde ingezonden eindstanden word er 1 winnaar geloot.