We hadden beloofd dat er leuke dingen aan zaten te komen. En beloofd is beloofd 😉 Dit gaan wij doen onder de noemer “De WinWinner Weken”
Vanaf zaterdag 20 september 2025 is het weer mogelijk om loten te kopen voor de jaarlijkse Grote Clubactie. Hiermee maak JIJ kans op mooie prijzen en WIJ krijgen maar liefst 80% van de opbrengst. Een echte WinWinner dus.
Wie heeft er tegenwoordig nou geen klantenkaart van de Albert Heijn, Vomar, Kruidvat, Hema, Gamma, Praxis enz. enz. Al die pasjes in je portemonnee, zo onhandig.
Hier hebben wij binnenkort een oplossing voor. Een oplossing waardoor JIJ extra euros spaart en WIJ een percentage ontvangen van de aankoop via jouw klantenkaart. Nóg een WinWinner. Binnenkort meer info hierover.
We hadden beloofd dat er leuke dingen aan zaten te komen. En beloofd is beloofd 😉 Dit gaan wij doen onder de noemer “De WinWinner Weken”
Vanaf zaterdag 20 september 2025 is het weer mogelijk om loten te kopen voor de jaarlijkse Grote Clubactie. Hiermee maak JIJ kans op mooie prijzen en WIJ krijgen maar liefst 80% van de opbrengst. Een echte WinWinner dus.
Wie heeft er tegenwoordig nou geen klantenkaart van de Albert Heijn, Vomar, Kruidvat, Hema, Gamma, Praxis enz. enz. Al die pasjes in je portemonnee, zo onhandig.
Hier hebben wij binnenkort een oplossing voor. Een oplossing waardoor JIJ extra euros spaart en WIJ een percentage ontvangen van de aankoop via jouw klantenkaart. Nóg een WinWinner. Binnenkort meer info hierover.
Geen producten in de winkelwagen.
vanaf 1 januari 2026
“Wat de avond ons brengt
is nog onzeker”
– Livius –
Na onze voorstelling(en) hebben wij een loterij met mooie prijzen. Deze prijzen worden ter beschikking gesteld door diverse bedrijven uit (omgeving) Den Helder.
Loten kun je kopen vóór de voorstelling óf tijdens de pauze.
veelgestelde vragen
Dat is vervelend en lossen wij graag voor je op.
Kijk eerst even in jouw ongewenste emailmap (spam). Staat de e-mail met e-ticket(s) daar ook niet tussen?
Mail ons dan op ticketservice@theatergroeprenaissance.nl dan zorgen wij dat jouw e-ticket(s) alsnog bij jou terecht komen.
Gelukkig hebben wij daar een oplossing voor.
Mail ons op ticketservice@theatergroeprenaissance.nl dan zorgen wij dat jouw e-ticket(s) opnieuw naar jou worden verzonden.
Dat klopt. En de medewerkers van Weeztix zijn erg aardig 🙂
Wij gebruiken namelijk de service van Weeztix om de e-tickets te voorzien van een QR-code die wij met hun software ook kunnen scannen bij de voorstelling.
We vinden het heel erg jammer dat je niet bij de voorstelling kan zijn. We hopen dat je er de volgende keer wel bij bent.
Helaas kunnen wij reeds gekochte e-tickets niet terugnemen. Maar wie weet is er iemand in jouw omgeving die heel graag een kaartje had willen hebben, maar niet heeft kunnen kopen.
Wij denken dat jij dan degene bent die die persoon heel blij kan maken.
Hebben we toch nog een antwoord over het hoofd gezien? Excuses hiervoor.
Stuur jouw bericht dan via ons. Wij zullen, indien nodig, dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Dat is vervelend en lossen wij graag voor je op.
Loten voor onze loterij zijn, direct na het afrekenen, zichtbaar in je scherm. Deze kun je dan, als pdf, opslaan op jouw pc/telefoon.
Heb je dit niet gedaan? Dan kun je inloggen in jouw account. Hier zijn jouw loten te zien en te downloaden. Deze staan bij jouw “bestellingen”.
Gelukkig hebben wij daar een oplossing voor.
Je kunt inloggen in jouw account. Hier zijn jouw loten te zien en te downloaden. Deze staan bij jouw “bestellingen”.
Heel begrijpelijk, maar dat is helaas niet mogelijk. Loten dienen gelijk voldaan te worden en kunnen helaas niet gereserveerd worden.
We vinden het heel erg jammer dat je niet bij de voorstelling en loterij kan zijn. We hopen dat je er de volgende keer wel bij bent.
Helaas kunnen wij reeds gekochte loten niet terugnemen. Maar wie weet is er iemand in jouw omgeving die wel naar onze voorstellingen gaat en heel graag extra kans wilt maken op één van de mooie prijzen.
Wij denken dat jij dan degene bent die die persoon heel blij kan maken.
Wij hebben een standaard actie bij de verkoop van loten voor onze loterij.
Als je 5 loten (of een veelvoud daarvan) besteld, ontvang je van ons een extra lot.
Wachten mensen met hoesten tot ze naar een voorstelling gaan of laat de voorstelling ze hoesten?
– Pierre Daninos –
danken wij voor hun hulp en sponsoring